Archiv

Have A Nice Day

Why you wanna tell me how to live my life?
Who are you to tell me if it's black or white?
Mama, can you hear me? try to understand.
Is innocence the difference between a boy and a man.
My daddy lived a lie, it's just the price that he paid.
Sacrificed his life, just slaving away.

Oh,if there is one thing I hang onto,
That gets me through the night.
I ain't gonna do what I don't want to,
I'm gonna live my life.
Shining like a diamond, rolling with the dice,
Standing on the ledge and
show the wind how to fly.
When the world gets in my FACE,
I say, Have A Nice Day.
Have A Nice Day

Take a look around you, nothing´s what it seems
We're living in a broken home of hopes and dreams,
Let me be the first to shake a helping hand.
Anybody, brave enough to take a stand,
I've knocked on every door, on every dead-end street,
Looking for forgiveness and what's left to believe

Oh, if there is one thing I hang onto,
That gets me through the night.
I ain't gonna do what I don't want to,
I'm gonna live my life.
Shining like a diamond, rolling with the dice,
Standing on the ledge, and show the wind how to fly.
When the world gets in my face,
I say, Have A Nice Day
Have A Nice Day


Oh oh , if there is one thing I hang onto,
That gets me through the night.
I ain't gonna do what I don't want to,
I'm gonna live my life.
Shining like a diamond, rolling with the dice,
Standing on the ledge,and show the wind how to fly.
When the world gets in my face,
I say, Have A Nice Day.
Have A Nice Day


When The world keeps trying to drag me down,
Gotta raise my hands, gonna stand my ground.
I say, hey, Have A Nice Day.
Have A Nice Day!

1 Kommentar 12.11.07 22:35, kommentieren

Maybe

Wie sagt ein guter Freund so schön: Ich brauche keinen Sex, das Leben fickt mich jeden Tag.

 

Irgendwie ist es heute gar nicht gut. Ich kann kaum einen klaren Gedanken fassen und das ich mich im moment absolut einsam fühle macht es auch nicht gerade besser. Die letzten Tage hab ich irgendwie in einem Halbkoma verbracht. Hyperaufgedreht, aufgesetzt fröhlich aber im Kopf nicht bei der Sache. Und im Moment bricht die Maske.

Ich weiß nicht warum erst jetzt, aber die Tränen hören nicht auf zu fließen und ich habe das Gefühl ich falle in ein riesiges schwarzes Loch.

Ich habe Angst, aber ich weiß nicht wovor.

 

....vielleicht davor, allein zu bleiben.....

 

...vielleicht auch vor den Schwarzen Tagen.... ich weiß es nicht.

 

 

1 Kommentar 14.11.07 22:36, kommentieren

it's funny

 

It's funny

your worst nightmare

always seemed so far away

then all of a sudden

there it is

like a monstrous tidal wave

you try to escape

but you can't

you struggle

you struggle

and you struggle

your desperate cries unheard

then something strange happens

you stop struggling

cries take flight

and you forget

you're drowning

 

John Hangcock

 

1 Kommentar 14.11.07 22:44, kommentieren

Möööp

Wer dabei war, weiß bescheid.

Und nächsten Sonntag gibt es Grüne Tomaten. =)

 

18.11.07 22:22, kommentieren

Nie. Wieder. Schimmelchen.

 

Au au au au au.

 

Ich halt nie wieder nen Schimmel fest. Vor allem nicht, wenn es Platz genug gibt davonzustürmen. =/  Weil klein Elena ist zu leicht und macht dann einen meeega Bauchplatscher. Und das ist gar nicht schön, weil mir jetzt alles wehtut. Und das war auch noch im ersten Viertel von einem laaaangen Arbeitstag. Sprich noch 6 Stunden mit Schmerzen in der Kälte rumhüpfen, frieren und ziemlich Schmerzen haben. ääääh, ja, genau das.

 

Also.. Nie. Wieder. Schimmelchen. Naja... Pferde halt...

 

 

18.11.07 22:28, kommentieren

Fahrvergnügen

 

 Heute morgen war die erste Fahrstunde.... GAAAAAAAHH!!!!

 

 Ich kann das nicht! *heul*

 

 

20.11.07 15:55, kommentieren

Aussichten

 

 Donnerstag hab ich eine Doppelstunde Fahrpraxis und Freitag auch noch. *bibber* Ich mag nicht.... es macht keinen Spaß... und ich hab Angst....

 

Aber dafür gehts Samstag nach Hennef... =)  Hoffentlich kommt Jana wirklich mit. So ganz alleine.. trau ich mich fast nicht ^^

 

20.11.07 22:04, kommentieren